Dan före doppardan!

tjaa! ledsen för att jag inte blogga igår. Kom hem ungefär halv elva på kvällen. Jag träffade ju johanna på stan klockan elva och då gick vi runt och kolla lite och jag köpte min julklapp till pappa! Hoppas han blir glad för den, om jag var kille skulle jag lätt vilja ha den. Men iallfall sen åt vi lunch och satt och prata ett tag i typ två timmar. Sen kollade vi runt lite till innan johanna skulle åke hem. Då gick jag till gina så länge för att vänta på att mamma skulle ringa mig. Och när jag var där ringde patrik (min chef) och frågade om jag ville jobba kvart i fem till kvart över tio för dom hade lite kris. Och klart jag sa ja till det, vem säger inte nej till att tjäna pengar?  Så då fick jag skynda mig till tillbaka till ljungsbro. Jag jobbar extra på hemköp ibland och sitter i kassan där. Skitroligt är det! :) Men iallfall så jag jobbade fram till kvart över tio. Vi juletider nu så stänger vi en timma senare. Så vi tio stängde jag och en annan tjej butiken och sen kom pappa och hämta mig. Och det blev nog en stor slant som jag tjäna. Eftersom jag jobbade till så sent, blir det mycket extra pengar! :D sjukt bra!

och nu imorse så ringde han igen och fråga om jag ville jobba halv tre till kvart över sju! Och det kan jag. Då hinner jag göra allt jag ska göra innan imorgon nu på förmiddagen! Sen ska jag förmodligen jobba på lördag också, men bara några timmar eftersom det är en röd dag och vi inte har öppet länge. Då kommer jag iaf tjäna dubbelt upp på vad jag tjänar annars hela dagen. Ännu bättre! :D Men nu ska jag krusa håret och ta en stor kopp kaffe! kanske, kanske skriver i kväll!

BTW. DET ÄR DAN FÖRE DOPPARDAN IDAG! IMORGON ÄR DET JULAFTOOOON. SKRIVER JAG INTE I KVÄLL, VILL JAG BARA ÖNSKA EN GOD JUL TILL ER ALLA! :D ♥


min heta skjorta jag har på mig när jag jobbar!

Kommentera här: