pheeew, jag är helt slut! Fyfasen vad det var folk i dag på affären, vi hade alla kassorna öppna men trots de var det ändå en mils kö typ. Trode nästan aldrig dagen skulle ta slut. Men pratade iaf med patrik när jag jobbat klart, har ju fyllt 18 nu så ska tjäna en lite större slant än vad jag gjorde när jag var 17. Eller en rejält större slant som han sa själv! Blir perfekt att få lite pengar nu efter jul när allt är slut! :D nejmen slut på allt snack med affär och sånt nu, imorgon är det ju som sagt JULAFTON! Och det är julklapps inslagande för fullt här hemma. Jag är redan klar med mina då, så jag slipper göra det nu! :) nu ska jag faktiskt ta mig en lång dusch så att man är lite fräsch imorgon! Sen ska jag leta upp vad man kan ha på sig!
god jul åter igen! Hoppas ni alla får många julklappar!

Kommentera här: