Första advent!


tjaa! ligger nu här i min nya säng som jag och mamma var och köpte på ikea igår. Min gamla var så jäkla obekväm och jag sov så dåligt i den, och så ville jag ha en större! Så vi köpte en 1.20 säng! Och den är sjukt jävla skön. Och jag säger er mina vänner, att jag sov som en gud inatt! Nog nästan bästa sömnen på hela året! Men annars idag så har jag och mamma varit på julmarknad! Och samtidigt som vi gick runt där och kolla spelades det julmusik. Fick riktigt med julkänslor! Men jag köpte inget speciellt där förutom lite julmust i glasflaskor som var jäkligt fina! Tänkte faktiskt att jag skulle ha dom som prynad bara för att de var så snygga. Men frågan är ju bara om jag lyckas att inte dricka upp dom! Men det går nog, fast det är ingen fara ändå. För de kosta bara fem spänn styck. Nä, men annars har väl jag julpysslat lite i rummet och ställt upp ljusstakar och så!
Men nu är det dags fär lite käk! Ha en fortsatt bra första advent nu allihopa! ♥

Kommentera här: