jag står ensam kvar


tjaaaa!
har precis gjort klart en lång och jobbig engelskaläxa! men gud så skönt att ha den klar nu, för nu är det inte så himla mycket kvar i skolan! :) idag hade jag iallafall dans, den gick skitbra och rolig var den också, skrattade nog igenom hela lektionen med amanda! men juust det, hade ju utvecklingsamtal idag, och det gick faktiskt bättre än vad jag trode! det var dock en liten dålig nyhet men det fixar vi! :D iallfall efter dansen så åkte jag hem och mötte upp mamma vid hemköp, köpte mig en proviva dryck där, supergott när man har tränat och jag älskar det! Och den där dansen är jävliigt jobbig, jag har alltid tänkt att dans är ganskaslappt, men icke sa nicke! Fan svetten bara rinner när vi tränar! och så är det femtioelva trappar man måste kuta upp för också! Men träning är bra och kul! :D men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag lägga mig i sängen och slå på tv:n! :D

Kommentera här: