HÖSTOOOV!


åh fybubblan vad skönt med höstlov! Äntligeen är det här! Ska bli riktigt kul, men i morgon iallfall så ska jag börja med att åka på filmkväll hus johanna med kebabätande, det ska bli riktigt gott! Och det tycker jag faktiskt att jag förkännar efter dom här  jobbiga två sista veckorna! Fast lovet kommer inte bli speciellt lungt eller, eller jo det kommer det väl, men har fullproppat med saker jag ska göra och folk jag ska träffa hela veckan, är ju borta tex. tisdag-fredag till ullared, eller vi är inte alla dagar i ullared, men jag ska åka till amanda på tisdagen och så åker vi tåg till henne på onsdagen där sen till hennes mormor och så gör vi säkert massa skoj då, sen så är vi i ullred hela torsdagen och åker tillbaka till hennes mormor på kvällen sen åker vi hem på fredag! Kul va? :D längtar som fan! iallfall funderar på att lägga mig i badet nu, det här är nästan den enda kvällen jag bara kan vara hemma och ta det lungt! Så funderar på¨att göra det med tända ljus runt omkring och lite lyxigt hemma spa med ansiktsmask och hårinpackning och sånt! Sen i kväll så väntas det taco till kvällsmat! asbra början på lovet! :D

Kommentera här: