mysig kväll med flickorna!

hejhej!
har precis gjort mig iordning ätit lite lite inför i kväll, ska snart ta bussen in till stan och möta upp johanna, pernilla och julia, då går vi och äter något sen ska vi på bio och se flickan som lekte med elden! Såg män som hatar kvinnor i våras, och den var sjukt bra! tycker jag, hoppas nu den här filmen är lika bra vilket jag nog tror den är. Men just det, vet ni var jag ska i november? Jo till VENEDIG, så jävla kul och sjukt skönt! Finns det någon bättre tid att åka utomlands några dagar till att varmt ställe när det är så mörkt, trist och kallt här hemma! Nej, tror faktiskt inte det, ser sjukt mycket fram emot dom där dagarna! Och ska passa på att njuta av värmen då, som fan! Ska faktiskt åka med familjen, men det blir jätte mysigt! Vi har inte åkt nånstans på ett länge allihopa, för var i turkiet i början av sommaren, men då var det bara mamma och jag, sen åkte mamma,pappa och andreas iväg i mitten av sommaren, men då följde inte jag med! För skulle jobba då! Så nu åker vi i väg allihopa! Och venedig är världens finaste stad! Har varit där en gång innan, men det var bara för nån dag! Ja, det blir verkligen något som kommer ge lite ljus i höstmörkret, och sen en månad senare fyller jag 18! ;D Har jäkligt mycket saker att se fram emot i höst! heeelt perfekt! <3


<3

1 Emma:

skriven

Tack gullplutten!!

2 juliaa:

skriven

jag vill oooockså åka utomlands!!! :D<3

Kommentera här: