All I'd want is you to be my sweet honey bee.

hallå därute!
ligger i sängen med dator och med täcket virat runt om kring mig!! mådde verkligen skit när jag vakna imorse och var hur trött som helst, men jag kämpade mig upp och tog mig till skolan, dock gick jag hem på håltimmen vid tio! känner mig helt död typ. så jäkla trött! har ju inte sovit på flera dar typ så det beror väl på det! det jobbiga är bara att vi har historiaprov imorgon och jag har inte hunnit plugga än! och vid nuläget orkar jag inte ens ta mig upp ur sängen, men vi får se hur det blir!! ska nog hämta en kopp kaffe eller varm choklad nu först!! puss ♥

1 Amanda:):

skriven

Älskling! <3

2 Hanna:

skriven

gumman, i helgen blir det möjsigt värre! <3 vi får ta och laga något när jag kommer hem från jobbet på lördagen. rätt sent då men who the f*ck cares!! miss you honeey!!! <3

Kommentera här: