You're my final destination

äntliigeeeen! ALLT PLUGG ÄR SLUT! inget nu innan lovet, och på lovet ska jag inte heller plugga. Inte nåt alls! wah, är så jäkla glad! Har massa med energi i mig! Provet jag hade i dag och igår är iallfall avklarat, tror det gick bra! Får hoppas på det. Efter skolan gick jag en stund på stan med julia&pernilla och kika lite där. Hittade faktiskt ett par supersöta klackskor. Men köpte dom inte. Ångrar mig nästan! Problemet är bara att jag inte behöver några skor just nu, men dom var jätte fiiiiina! Ne, jag får stoppa undan mina shopping fingar ett tag. Ska ju faktiskt till stockholm om ett par veckor för shopping. Ska spara massa till dess så att jag kan gå lös där! Ja, det låter som en mycket bra idé. Har nämligen massa bra tips på butiker som jag inte vart när jag vart där annars. längtar!

nu väntar jag bara på att amanda ska komma hem så vi kan snacka lite, vi ska skriva packlista och packa! nu är det nära, tidigt på lördag morgon åker vi! Och imorgon ska jag inte hem emellan utan åker direkt till amanda, så allt ska packas ikväll och vara klart imorgon! Måste städa rummet med, hatar att komma hem till ett stökigt rum! ska ta och göra det nu medans jag väntar! puuussss ♥

Kommentera här: