You're the chain around my heart

huh! all packning
g är äntligen klar. Ska strax kila upp och ta mig något att äta och sen åker jag in till stan där jag möter upp amanda! Behöver hjälp med min enorma packning! Då åker vi direkt hem till henne och lämnar väskorna och sen snabbt in till stan igen för lite koll där och sedan träning. Och efter träningen såklart lite köp av proviant till morgondagens bilresa, längtar som fasen nu! Och jag tycker att det är som roligast nu precis innan resan, när man har allt framför sig! men måste kila, lite bråttom! kanske bloggar ikväll, får se om jag hinner. Vet inte heller om jag kan blogga i fjällen. Men om vi inte hörs, så bloggar jag när jag kommit hem efter fjällen. pussss ♥


haha det liknar som jag ska vara borta i en månad, inte en vecka!

 

1 CISSI:

skriven

SV Tack! Den kommer från modekungen :)

Kommentera här: