I hela mitt liv har jag längtat

nu ska jag alldeles strax upp och göra lite kaffe och sen fixa en läxa som jag glömt!!
lång och aptråkig dag i skolan men har äntligen kämpat mig igenom den!! imorgon är det fredag och på kvällen ska jag sitta med lite vänner på steves och bara umgås!! får se om vi drar in till pitch en stund, gratis inträde innan klockan tolv!! blir en mysmys fredag!! ikväll ska vi äta god mat och sedan ska mamma öppna några sena födelsedagspresenter!! nej nu: kaffe och läxa, sen: lång och härlig dusch!! puss ♥

1 Julia:

skriven

Vill bara säga att jag älskar dig Hanna!!! <3 we will rock this world together...

2 Hanna:

skriven

naej gumman vad söt du är! love you 2 darling! fan vad skulle jag göra utan dig!! <3

3 Amanda:):

skriven

Du är bäääst min flicka! <3 <3 <3 <3

Kommentera här: