Jealousy is so scandalous

X_0035f792_large4842517_0_0_111_tlog_large

Tumblr_lvj7igndln1r77ohzo1_500_large
hejsan kompisar!
är fortfarande hemma hos min farmor&fafar i Ljungsbro! Jag har stannat här ända sen julafton och vi har haft det så himla dundermysigt, hittat på massor med skoj och andra tokerier! Och min jul var så sprakande fantastisk och jag fick så mycket fina julklappar! Verkligen supernöjd! Och jag är tusen gånger så glad också att juklapparna jag gav var hur bra som helst!! Nu ska jag strax spinga ner i källaren för att välja en film att slå på bland alla tusen filmer som finns där nere! Det är nämligen en sak som är så roligt med att komma hit och bo här, därför farfar har ett bibliotek med fantastiska filmer som han spelat in eller köpt med åren! så det är bara välja och vraka och man behöver aldrig oroa sig för att man sett alla för det är så OTROLIGT många! hur skojigt som helst! Jag ska också frossa i mig några av min famors underbara mackor som hon bakar! Tack och lov att jag har tränat nu under julen, skulle nog sett ut som en bamse annars, så god som maten är här! ♥

Kommentera här: