ett litet skratt

hahahahhaha ni får ursäkta får sjuka humor. den är helt störd seriöst. men herregud vad jag skratta.
amanda har ju varit i österrike en vecka och det är helt sjukt hur mycket man kan sakna
en mäniska. vi ses ju typ jämt annars och det har varit så himla konstigt att inte träffa sin bästavän
på hela lovet.  jag måste få tilllägga att det har varit sjukt tomt utan henne. men nu har vi bestämt att vi ska ta en fika imr efter skolan och bara prata om allt som hänt och som hon gjort. JAG LÄNGTAR!! ♥

1 Amanda :):

skriven

haahahahahahahahah!! våran humor alltså ahahahahaahahaahahahahahahaahah <3 <3 <3 <3 <3 <3

2 hanna:

skriven

hahahahaha jag vet!! du är bra skön amanda och jag älskar dig <3

3 eleni:

skriven

Hej Hanna!



Tänkte fråga efter adressen så att ajg kan skicka toppen du vanN!



Kram Eleni

Kommentera här: