trettioförsta mars

hey fellows!
idag hade jag min sista dag på praktiken och jag spenderade hela dagen på operation!! såg först en operation där de skulle byta kön men det vart för mycket efter ett tag så jag bytte till en annan sal. jag tål mycket men allt vill man inte se! ne, men det var en sjukt spännande dag och jag träffade massa nya härliga människor! sen, när jag sluta där på operation sprang jag upp på avdelningen där jag varit nu i tio veckor för att säga hejdå till min handledare, men hon var på kurs! dock hade vi redan sagt hejdå innan, men ville göra det igen!! köpte iallfall en chokladask, (hon älskar godis precis som jag) och skrev en liten fin lapp att jag skulle sakna henne och jag hoppas vi ses igen, så la den i hennes fack innan jag gick!! hon var trots allt den bästa handledare jag haft och var alltid hur gullig som helst mot mig! gick därifrån lite extra varm om hjärtat! ♥

Kommentera här: