With Love & Lipstick

Idag har jag varit ledig vilket har varit alldeles fantastiskt! Har blandannat hunnit med ett riktigt långt löppass på nästan 7 km!!! Oj så jobbigt, men känslan efteråt är så himla härlig!! Att göra iordning sig efteråt och känslan av att känna sig hur fräsch som helst är guld! hihi Ikväll ska i varje fall jag och Andreas gå på bio! Har fått två gratisbiljetter till "En dag i Phuket", tror den hette så iallafall, och gratis är alltid bäst så klart man går. Filmen är en svensk komedi med Peter Magnusson i huvudrollen. Tror inte det blir någon storfavvis direkt! Men som sagt, det är gratis, så då funkar det! Och så tänkte jag att jag för en gång skull bjuda med brorsan på bio! Längesen vi hittade på något ihop!! Blir mysigt! Ska unna mig en liten godispåse också! mums ♥
1 julia:

skriven

<3 stolt över dig att du varit hemma och tagit hand om dig, fortsätt så <3

Kommentera här: