without you I'd be miserable at best

Har haft så himla bra dagar med min solstråle. Är så himla lycklig att ha en så bra vän som
 verkligen känner mig bättre än någon annan.
Jag älskar när vi utan att säga nåt bara kan titta på varandra, veta precis vad den andra tänker
 och skratta åt samma sak så vi får ont i magen.

 
Det är en av mina favvosaker vi har ihop. 

Vi har iallafall gjort massvis med skojiga saker hela helgen och njutit till fullo av att bara ha varandra, planerat massa bus, skrattat så tårarna runnit, och bara haft sånt där tjejsnack som egentligen är bara massa strunt, men som faktiskt ibland är det bästa som finns. Saknar redan min toppentjej.

Men nu ska jag dricka min kopp thé för vart så himla sugen, ska slå på en av lite
 olika bra filmer jag hört om och ta vara på kvällen. Puss på er alla ! ♥

  

1 Amanda :):

skriven

Åhh, hjärtat! jag är så himla lycklig med dig! å alla härliga saker vi gör tillsammans! Du är bäst! <3 <e underbart fina bilder <3

Kommentera här: