I'm feeling hot hot hot

Large
 
Alltså lyckan när man känner sig lycklig =  ♥
Mitt liv känns bara så himla fint ikväll och jag vill bara passa på att njuta och ta vara på det. Allt förändras så snabbt och jag vill bara komma ihåg den här fantastiskt kittlande känslan i magen så jag kan påminnas om den de dagar när jag behöver det. 
 
Och jag är så glad, för det är juni och sommaren har precis kommit, jag har världens bästa vänner, vi har allt framför oss och blommorna på ängen är snart som vackrast, man kan gå barbent utan att frysa, det är ljust på kvällarna, jag har jobb för sommaren, jag ska utomlands om en vecka, jag känner mig fin, man kan snart äta svenska jordgubbar, man kan känna lukten efter sommarregn när det regnat, det är grillsäsong, det är vackert överallt, människor är gladare, jag har garderoben full med fina sommarkläder, man kan bada ute, jag har ingen ångest, jag vill kyssas, jag ska till göteborg på tisdag och sova på hotell, jag har saker att se fram emot, jag har en vovve att gosa med varje dag, jag äger snart två marc jacobs klockor, jag har äntligen hittat en bra bikini, jag ska snart sola på en strand, jag har två fantastiska vänner som jag speciellt älskar. jag kan äntligen börja använda mina solhatt, jag ska se en film med tom hanks nu.
 
Åh jag är så himla glad!
1 jullis:

skriven

ÅH RÖS I HELA KROPPEN UNDER HELA INLÄGGET! Så glad för din skull älskling. På lördag smäller det. Vi ska se en del av världen tillsammans!!!!!!! <3

Svar: JA. Det ska bli så roligt!!! Och jag hoppas vi klarar oss med transfer, hahahaha.
Och jag hoppas att du förstod att det var dig och juicy jag mena i en punkt i det här inlägget. Jag är himla glad att jag har er två som jag verkligen kan lita på, för mig är verkligen ni mina bästa vänner. Och jag vill passa på att säga det för jag tycker det är viktigt att man ser sig över axeln och tar vara på det som är fina man faktiskt redan har!
hANNA

Kommentera här: