Kroatien 8-15 juni!

Large
Large
 
Något annat av helgens fina är också att jag och julia hunnit boka sista minuten
till kroatien  lördag!
 
 
Wiiie Ska bli så härligt, och kroatien ska ju vara så fint med! Det ser jag så himla himla mycket fram emot!
Jag och julle ska ligga på stranden och sola med drinkar varje dag! Ååh! ♥
Och förlåt till alla som sett mig reblogga det här överallt, men jag är så glad och jag vill så gärna
dela med mig lite av det! Det var så länge sen jag kände mig så stark och så lycklig som jag gör
precis just nu! 
pussar och kärlekskramar till alla er där ute! 
1 jullis:

skriven

Man SKA reblogga det, man SKA få ut all av sin glädje och sprida den till andra. Det här är ju en del av det allra bästa att ha något att längta till. Att snart börja packa, plocka fram passet, solskyddsfaktor, solglasögon, ALLT <3 Puss på dig!

Kommentera här: