Myskväll!

Untitled
Åh ligger i sängen och är proppmätt efter att ätit taco till kvällsmat, himla gottis och nu kan jag inte bestämma mig om jag vill läsa bok eller se klart en film jag började på igår!
 
Hursomhelst idag har jag iallafall jobbat 4a till 8a vilket var otroligt skönt, nästan bland dom skönaste passen för då får man sovmorgon, man jobbar bara 4a timmar, och det är typ de slappaste timmarna man jobbar på hela passet. Var superskönt nu när det redan känts som att jag jobbat ihjäl mig redan efter bara 2 veckor!
Och jobbar samma pass imorgon med, så ska njuta av att vara uppe lite längre ikväll utan att bli orolig att man kommer vara tröttis imorgon! Att vara uppe sent är något jag verkligen tycker är supermysigt och då bara gå och fixa och trixa med lite sånt jag tycker är mysigt.
Att jag är en kvällsmänniska och ingen morgonmänniska är ju helt klart!

Kommentera här: