28 mars

Gqehwqj_large
Hejsan mina hjärtan!
Ligger i sängen och tittar på serier! Har precis ätit världens mysfrukost! hihi Så skönt att una sig lite
lyx när man är ledig! Har hunnit få kontakt med dom på LSS också! Känner att inte riktigt personkemin stämmer mellan mig och den brukare jag har nu! Blir så himla sårad hela tiden och det är så jobbigt att ha det så! Så pratade med dom hur jag kände, så det skulle försöka hjälpa hitta någon som verkligen passar mig!
 
Idag ska jag annars till stan en sväng för att köpa en present till en kompis och sen ikväll är jag bjuden på en grej hos några vänner som varit bestämt ett tag! hihi Ska njuta ordentligt och verkligen släppa all den dåliga självkänsla jag haft ett tag! Sen måste jag lägga upp lite bilder på det jag shoppade igår med Lönen har ju kommit in och vi ville båda verkligen unna oss lite fint nu när vi inte haft så jätte mycket pengar på ett tag! Och det kändes så jäkla bra! ♥ 
 
1 jullis:

skriven

BRA att du fick kontakt med de. Hoppas nu för bövelen det blir en förändring! Så de inte bara snackar och inte tar tag i det. Jävla brukare som fått dig må såhär. Det kommer ordna sig <3 DU FÅR INTE TA SÅHÄR MYCET SKIT. Förstår du det? Du är så mycket mer värd än det och man ska inte behöva "stå ut" med att gå till sin arbetsplats. Love u!

Kommentera här: