Tillbaka från bio!!

 
 
Hejsan Kompisar! 
Ojj vad länge sen det var jag skrev nu, kände att det vär dags för en update! 
Har precis kommit hem och sitter i soffan med min värmefilt. Mamma och jag och Anne var på bio ikväll.
Mamma hade hämtat ut biljetter till förhandsvisningen av Philomena på sf. Det är ju gratis att gå på de förhandsvisningarna för silver och guldmedlemmar, något som jag alltid glömmer och är så dålig på att hämta ut biljetter till. Hur som helst hade mamma och Anne gjort det och de bjöd med mig för de hade en biljett över!
Och gu vilken fantastisk film!!! Jag ska skriva en liten recension om den här sen! Jag hade inte alls så höga förväntningar för hade inte läst något om den eller så, och jag tänkte att om sf väljer den här som gratis förhandsvisning så kanske den inte är så bra. Det är ju inte så att dom skulle ge ut gratis biljetter till
förhandvisning av en större film som tex Hunger Games eller liknande. Det känns som det brukar vara lite
mindre filmer som man inte hör så mycket om som dom väljer till det. Men vilken fin film! Och vad jag grät!!
 Men lovar att jag ska skriva om den, så får ni med se den! ♥

Kommentera här: