fräsch efter en svettig kväll

otroligt charmig i min huvudbonad
 
Tjäänaaa!!
Nyduschad efter mitt 4a kilometerspass ikväll!! PUH Använde min nya app igen i! Sjukt läbbigt att
springa när det är mörkt och när man blir jagad av zombies! Sprang precis förbi Ida när jag hade några
zombies precis bakom mig och då måste man ju kuta allt man har för att bli av med dom!! Såg nog
så jävla roligt ut för jag sprang förbi Ida allt jag hade och skrek "JAAG BLIR JAGAAAD" till henne
och fortsatte förbi i världens fart! Ida tyckte nog jag var lite knäpp! hahah Men jag är så sjukt inne i
mitt uppdrag!!! MÅSTE. RÄDDA. MÄNSKLIGHETEN!!! 
 
Med dessa visa ord säger jag godnatt!
Imorgon ska jag vinka av min bästa vän som ska flytta till london och det kommer bli sjukt känslosamt! (Tår i ögat) MEN vi kommer synas i höst och kramas igen när jag åker och hälsar på!!! hihih löööv ♥  

Kommentera här: