hjärta

 
Åh det gör trots allt lite ont i hjärtat ikväll för min bästa vän Julia flyttade till London idag och jag kommer sakna henne så himla himla mycket.
Men det var ändå fint när jag och josefina vinkade av henne på stationen, och alla grät och det kändes verkligen att vi allihop älskar varandra så innerligt mycket. Vi har ändå hållt ihop så himla länge och har fantastiskt många fina minnen. Vi är orienterarkompisarna, trion, de bästa vännerna.
 
Påväg hem fick jag ett så fint sms av Julia och att jag grät så tårarna bara rann, det var så äkta och vackert och hennes ord fick mig att känna mig så himla värdefull. Och det var så fint, för det märktes att det kom från djupet av hjärtat. Och jag blir så glad och rörd att jag börjar gråta varje gång jag går in och läser det.
Längtar redan så efter dig  Jag är så glad att jag har en vän som är så äkta.
 
Men tro nu på det här kompis! Jag älskar dig! ♥

Kommentera här: