svettade niagariafallen idag

 
Jag dör typ DÖDEN i ming säng just nu! Sprungit EN MIL idag(!!!!!!), utan att stanna en enda gång också!
Nu kan jag unna mig en bra jävla vilokväll och sovmorgon!!!!
Amanda, jag, Omar och Alexander bestämde oss för att träna tillsammans på World Class när vi ändå hade gratis provträning där!  Och hej vad vi träna, jag sprang som sagt en mil, medans Omar och Alex körde styrketräning och Amanda lite olika! SVETTIGT.
Min sista kilometer var pest och pina och Amanda och Omar fick stå brevid och skrika KÄMPA. Min min var säkert oerhört sexig. Snuskig som en pungråtta var jag med, svettet flöda typ. Niagariafallen för att beskriva det kort.
Nu ska jag se på harry potter för att göra något annat finns inte just nu. Och sen ska jag somna och sova som en prins ahhhhh 
Imorgon är det körlektion och plugga med amanda, sen på natten åker jag till PARIS med mammi! 
Ska charma massa fransmän och äta crossianter i 4a hela dagar. Trevligt.
natti bajskorvar

Kommentera här: