Myssöndag i swiss cottage!

Hello February🎀🌸
Och plötsligt är det februari och jag har snart varit här i en månad! Sitter i sängen och klickar runt på datorn, pratat med älskade mamma nyss och lyssnar på musik! Idag har jag haft inne dag förutom att jag varit bort till affären och handlat mat och lite annat smått och gott och postat några brev till Sverige! Ska slå på någon bra film med, är sugen att se någon fin att gråta lite till! Tycker om sådana filmer även fast de är sorgliga! Mysiga att se ändå! Bra utgång igår iallfall och de spela så bra musik och vi sjöng med och dansa flera timmar! Men fick hålla mig undan från en stalker hela kvällen som var sjukt läskig och följde efter mig överallt och bara stod och stirra haha! Det sluta iallafall med att vi tjejer skiljdes åt och jag virra bort mig när jag skulle ta mig hem själv mitt i natten och gick jätte fel långt och länge och fatta inte alls var jag var! Eftersom jag var full kunde jag inte se något på mobilen heller för allt blir ju så suddigt då så kunde ju inte läsa mig hem med google maps! Men efter att försökt hitta vägen hem en stund till kom till slut en taxi som jag stoppa och och jag var iallfall på rätt väg så helt dålig på att orientera mig var jag ju inte! När jag sen väl kom hem kasta jag mig i sängen och sov som en stock! 
 
Imorgon är jag ledig och då ska jag faktiskt åka till någon fin park och promnera i och kanske gå i något museum! Vill åka till naturhistoriska eller science museum, så något av de kanske det blir!! pussar och kramar från mig!

Kommentera här: