Ut med tjejerna för andra kvällen irad!!!

 
Hej allihop!! Har precis gjort i ordning köttbullar och makaroner som jag ska stoppa i mig!! Idag har varit inne dag för min del! Drog ut och dansa igår med tjejerna lite spontant 5 minuter innan de skulle åka så svepte några glas i all hast och blev faktisk lagom  och roligt full och dansade och hade skoj in på småtimmarna tills det bara var jag och Makayla kvar av vårt tjejgäng och vi tog taxi med två killkompisar hem till swiss cottage! Skulle egentligen inte följt med men efter att Makayla tjata på mig att hon ville ha med mig bestämde jag mig för att följa med ändå! Och ville inte heller vara ensam kvar i lägenheten! Saknar hemma mycket och jag märker att det är som jobbigast när jag är själv och då blir jag så himla ledsen och känner att jag nästan vill åka hem! Måste bara komma över den här gränsen i början nu. Hursom jobbar Amanda, Ester och Ida ikväll och Jenny, Linnea och Jessica ska ut igen så skulle bli ensam ändå ikväll, därför följer jag med ikväll också!!! Inte likt mig eftersom jag inte är en partyprissa, men idag ska vi till camden och då kan man ha på sig lite va man vill! Igår var vi i Soho och var tvugna att ha klänning och klackar! Det är lite lustigt här med klädelregler på de finare klubbarna! Så det här blir nog bra och passar mig bättre med mer blandat folk och min musiksmak! pusspuss
1 julia:

skriven

Heja dig vännen!!!

Kommentera här: