en bra dag i ett regnigt london

 
Hallå kompisar!
Idag har vi varit iväg hela dagen! Vi tog tuben på fördmiddagen till convert garden och gick och titta där, och jag handlade en fin silvering som glittrar fint på fingret!! Var inne i mysigaste mumin butiken också och där ville jag ha allt. Så mycket sött och rosa! Efter att ha strosat runt lite bland butikerna så knallade vi vidare mot oxford circus och sedan vidare mot titchfield street där jag skulle göra manikyr! Jag har aldrig gjort det på salong tidigare och det var så kul och lyxigt! Det kosta bara 25 pund och de tycker jag är billigt för att känna sig så fin som jag gör nu! Efteråt tog vi varsin latte och mumsig bulle på scandinavian kitchen som låg mitt emot nagelsalongen! Där var också mysigt för vi beställde på svenska eftersom svenskar jobbar där och det fanns massa gott godis och mat att köpa som jag saknar från sverige. Tillsist gick vi sedan mot primark och julia köpte sig en väska att ha på flyget hem imorgon och jag köpte en fin tröja från berskha på deras rea innan vi skiljdes åt! Jullis skulle träffa annie en stund och jag åkte hem och myste ner mig i sängen och tittade på ett avsnitt av true blood och funderade på olika ting. När jullis sedan kom hem åt vi god mat och pratade om lite allt möjligt! Nu ska jag sova och imorgon ska ni få en bild på min nya fina ring, mina snygga naglar och mitt supersöta nya klädesplagg. Sov sött och godnattpusssar från mig!  ♥

Kommentera här: