JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!

Hej älskade ni! Jag har bara en sak som jag vill berätta för er! JAG FICK JOBBET PÅ CLARIE'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chefen ringde idag på eftermiddagen och sa att han ville anställa mig! Hur sjukt?? Han valde mig av alla han hade intervjuat igår! Alltså känslan att känna sig meningsfull, vara den den som han tyckte utstrålade mest! Jag som inte har efarenhet av att jobba i en sån butik ens! Jag blev så otroligt glad och mitt hjärta har varit varmt och lyckligt hela dagen! ♥ Den här känslan, att känna sig så stolt över sig själv, att må så bra, den vill jag  bara spara i en liten burk, någonstans där jag kan plocka fram den när jag tvivlar på mig själv. Bara en själv kan sätta gränser för en här i världen. Jag har tvivlat så mycket på mig själv att jag ens kommer få ett jobb här överhuvudtaget. Men jag har lämnat ett enda cv här i London, och det jobbet fick jag. Allt går och man kan allt. Man måste lita på sig själv och behålla självkänslan. Det här kanske inte låter som en stor grej för er, men är en stor grej för mig och det betyder så mycket att jag kunde. Mitt självförtroende har aldrig varit så högt som idag. Det här inlägget ska jag läsa nästa gång jag tror jag inte klarar något. För JO, det gör du. Du kan Hanna.  
xx
1 SQUISHY:

skriven

FY FAAAAAN VA UNDERBART!! Grattis Hanna! Visste väl att de skulle fatta hur underbar du är :) PUSSSS

2 amanda:

skriven

grattis hannis! fy tusan vad bra du är.

Kommentera här: