Ledsen men glad ändå!

 
Hej hjärtisar! På mitt rum nu och har bäddat nya lakan och tänt ljus och gjort iordning i rummet och lyssnar på musik!! Ska slå på en film eller se någon serie snart tänkte jag och bara mysa ner mig! Lite ledsamt idag för jullis åkte ju hem nu på eftermiddagen och har kännt mig lite ensam hela kvällen! Jobbigt! Imorgon ska jag iallfall på möte på jobcenter om mitt insuarnce number, man måste ju ha ett sånt för att få ut rätt lön här! Så det inte blir så att man får skattar fel! Efter det mötet ska jag vidare till westfield och lämna lite olika papper till chefen, bankdetaljer och lite annat! Får nog reda på när jag kan börja jobba med, ska bli spännande och se hur det känns!! Men jag tror nog säkert jag kommer trivas för de som jobba där verka verkligen supergulliga!!  Beronde på hur lång tid det tar så får jag se vad jag gör efteråt och om jag kanske hittar på något annars! Ska skriva en lista på saker jag ska hinna med medans jag bor här så kanske väljer något från den då!! Ska visa er en bild på mina fina fina naglar sen också! 
xx

Kommentera här: