Nerbäddad i sängen efter lång dag!

  1. London lover
Hej fina!!
Ligger nerbäddad nyduschad i nya lägenheter på Finchley Road! Har äntligen kunnat packa upp allt
och göra fint och personligt nu!! Har hållt på hela dagen med flytt och flyttstäd från den andra tillfälliga lägenheten vi bodde i, så nu känns det så himla skönt att somna i mina nya lakan också! Ikväll har vi också ätit kyckligsallad och det var så himla gottis så nu ligger jag så nöjd och glad här och ska bestämma mig om jag ska antingen läsa lite eller slå på en film och somna till! 
 
Jag har också varit på banken idag och öppnat en engelskt konto så nu kan jag bocka av det från min lista!  Jätte skönt och det var enkelt och smidigt att öppna ett konto även om jag bara tex skulle vara här tre månader! 
Imorgon ska nog jag och Julle till Westfield, ett stort shoppingcenter här i London som ligger lite mer
utanför City, och söka jobb där!! Jag tror det är större chans att få ett jobb där än att gå runt till de på Oxford Street där alla andra också går runt och söker!! Jag ska söka på Oxford Steet också, men imorgon satsar vi på Westfield!!! Någonstans ska jag nog hamna tillslut! :) ♥

Kommentera här: