tjugonionde januari tjugohundafjorton

Hej!!!
Idag har det varit så kallt och regnigt här hela dagen! Håll på att frysa ihjäl när jag skulle till mitt möte på jobcenter imorse! Det gick föresssten bra tror jag! Var där för en intervju om insurance number som man behöver för att jobba här i london, så de ställer lite olika frågor om vad man gör här och så!! Efter det snabba jag mig med att ta tunnelbannan till claries på westfield för att fylla i lite papper innan jag tog en latte på starbucks och sedan åkte hem igen!! Ikväll har jag lagat mina älskade fiskpinnar, pratat och flabbat länge med Ester, och pratat i telefonen med mami och papi! Så skönt att höra deras röster och pepp och få prata om lite saker man tänkt på och funderat över och bara vill ta med dom! Finaste föräldrar vad dom är bra!! ♥♥♥ Imorgon ska jag och min roomie Ester på äventyr och så ska jag posta vykort till fina släktingar och min gamla brukare som jag lovade att att höra av mig till om hur det går här, och sist men inte minst står en sovmorgon på schemat! Idag gick jag upp 8a! Fy!!!

Kommentera här: