hej augusti

Tumblr | via Tumblr
hah det är hemskt hur dåligt jag bloggar varje varje sommar! Jag har alltid en tendens att
sluta upp att skriva då! Har alltid så mycket annat för mig och har nästan aldrig lust att sitta vad datorn massa heller!  
 
Men får väl försöka börja nu lite bättre när jag flyttat hemifrån och allt så familjen kan hänga
med lite i mitt liv ändå!  Men ja, flyttade i söndags och är nu stadsbo! Och åhhh så fruktansvärt skönt det känns! Slippa kolla buss, eller oroa sig för hur man kommer hem! Verkligen lycka! 
Ska ta en bild på mitt rum för det är så rosa, romantiskt och mysigt och det kan verkligen inte bli mer hannigt! 
Nu ska jag leva i nuet och så får vi helt enkelt se vilken väg livet tar!
Och det är så mysigt för nu har jag precis lagat mat och det är full fart här i köket och det är skönt att ha fina vänner omkring sig men även stänga om sig och vara för sig själv när man vill det. Och just precis nu är jag glad för idag vill jag ha några om mig, och att bara sitta vid matbordet och skratta åt dåliga skämt och sedan krypa ner i sängen och se en bra film är just vad mitt hjärta behöver ikväll. ♥
Puss kompisar!

Kommentera här: