På jobbet och känner mig varm i hjärtat!





Hej vänner!!
Sitter på jobbet och dricker kaffe och äter bulle som den söta personalen som jobbar här kommit in med till mig!! Himla mumsigt!
Min brukare ligger och sover så läser lite da vinci koden till och från! Slutar kl 8a och då ska jag genast hem och laga lite kvällsmat!

Idag på förmiddagen var jag iallfall och fika och bowla med en killkompis vilket var jätte mysigt! jag sög dock som vanligt och förlora, men det är egentligen inte så viktigt! Huvudsaken är att jag hade jätte skoj!!

Men åhh nu kom personalen in med in med smörgås till mig också, för att jag sa förut att jag inte hade någon mat med mig! Sånt är så fint när man känner att någon tänker på en och bryr sig fast man inte känner varandra! Fint med människor som sprider värme och omtanke kring sig, mer sånt behövs tycker jag! Det behövs inte mycket, bara en liten god gärning för någon annan och man kan faktiskt göra någons dag! Det är ju ändå småsakerna som räknas! Jag själv blir iallafall alldeles varm i hjärtat när någon gör något omtänksamt för en!

Kommentera här: