Hemma från Paris!

October
Bonjour KOMPISAR!
Jag är hemma från Paris och har haft fantastiska dagar! Det var himla mysigt att åka med mammi och
vi har haft så skojigt och härligt! Tog inte jätte mycket bilder, men några iallfall! Dock mest på mig då
mamma vägra lite att vara med på bild, men lyckades övertala henne till en fin iallfall när hon sitter vid
 Sacré-Cœur som jag ska lägga upp! Bästa mammsen, jag älskar dig så innerligt. Glöm aldrig!
Du är den som jag kan lita mest på. Utan dig skulle jag vara SÅ ensam.
MASSA kärlekskramar till dig!
 
 
Nu ska jag göra i ordning mig lite mat mellan teoriplugget, haft körlektion idag och fick i uppdrag att jag måste plugga på lite mer teori! Så ska nöta det ett tag!! Och samtidigt ska jag hinna med min jädra matte med,
och hinna jobba, och träna. Blö. To much to do! 
Men får helt enkelt kämpa på ett tag nu, skönt när jag är klar med allt. Ikväll är det också jobb mellan
16-21:30 som gäller, så man kan få in lite stålar också!
Puss och kram! ♥