en sån där lista igen heheheheheeheh

Hur såg du ut för exakt ett år sen?

Tyckte säkert jag var värsta cool som posa med glajjerna

Vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
YEEES (jätte högt varje gång jag klarade ett mattetal och HADE rätt) lyckan är stor då 

Har du någon fobi?
SPINDLAR, de är lömska och läbbiga. Jag är en sån där hemsk människa och spolar ner dom i toaletten i stället för att släppa ut dom, tror de kommer tillbaka och hemsöker mig annars. Gillar de inte och litar inte på dom brrrr 

aww ron | via Tumblr

är som ron i harry potter

Vad är det godaste du har ätit hittills i veckan? Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?

KÖTTBULLEMACKA och lunch på IKEA, när jag kom ner från mitt rum till vardagsrummet och ida ba du passar i den där tröjan. jag lixom ba yeah

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?

typ hela tiden att jag lyckas ta mig ut och träna och att jag inte köpt något godis på typ en MÅNAD?????
vad har hänt? måste vara sjuk

Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
alla bajskorvar jag ska lägga

Vilken är din pepplåt för tillfället?

♥ http://www.youtube.com/watch?v=GzkDeZ30wOs ♥

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
sett på scrubs, läst, pluggat matte(sjukt tråkigt), busat med Ida, försökt skrämma de i lägenheten, fisit

Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
fått träningssug klockan 8a en fredagkväll och sprang faktiskt ut och jogga?? what lixom?
ja jag har verkligen blivit sjuk. 

Vad oroar du dig för?
Att mamma ska dö, att pappa ska dö att sniff ska dö att andreas ska dö, att någon jag älskar ska dö helt enkelt. Att jag ska bli kvar i linköping utan att ha gjort något, att mina kompisar tycker jag är en dålig vän, LIVET. 

Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
såg ju mig själv i spegeln förut HEHEHEHEHE nä fy så DÅLIG hahah 

Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
mina drömmar för jag drömmer seriöst om så jädra knäppa saker så det inte finns. imorse vakna jag lixom av att jag drömde att jag låg på gräsmattan hemma och rensade ogräs(som att jag någonsin skulle göra det?) och sedan kom mamma och sa att farmor hade dött och jag börja storböla och hoppa från en bro, och då låg farmor där och åt på en kyckling. sen vakna jag av att jag hade en tår i ögat

Hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?

känner mig charmig och snygg

Vad har veckan varit bra i veckan så länge?
alla köttbullemackor jag ätit

Kommentera här: