goodnight, sleeptight

 
tjenis penis
Ligger i sängen och klickar runt lite på internet!! Idag har jag äntligen träffat min bästis som jag inte
hunnit med att träffa på hur länge som helst ( bäst för henne annars hade hon kanske fått stryk hehehe skoja, lite) och det var så skönt att bara tjejsnacka och prata igenom grejer om våra liv som gör oss
ledsna och saker vi är glada av och så! Riktigt mysigt!! För att vara lite effektiva pluggade vi även
tillsammans på eftermiddagen och hjälpte varandra och alla tänkte säkert hur smarta vi var! mohah 
 
Imorgon ska jag till Stockholm med mamma över dagen och så ska jag gå runt lite på stan medans hon
ändå är upptagen med sitt! Ska leta present och ny gosig halsduk inför hösten! 
Men klockan ringer redan klockan 6 (yuck) för mamma kommer och hämtar upp mig vid sju så nu
blir det sova annars lyckas jag aldrig ta mig upp!! Ska bli spännande att se hur pigg och sexig
jag kommer känna mig då! Natti alla bajskorvaaaar

Kommentera här: