life is always better with a smile

 
Sitter i sängen, lyssnar på musik och kikar runt lite på internet. Idag har jag sovit ut länge, fixat lite ärenden och myst i soffan med Ida en stund och lite annat pyssel.
 
Tror dock jag blivit helt knäpp nu men sitter ärligt tarlat och överväger om jag ska sticka ut på en joggingrunda?!?! En fredagkväll.... Vad har hänt???? Fick bara ett sjukt träningssug! Jag fattar inte att jag ens orkat träna så mycket som jag gjort senaste tiden! Men jag har alltid varit lite lustig, för bestämmer jag mig verkligen för något då är det nästan som om min kropp jobbar för sig själv haha. Kan inte riktigt stoppa mig själv!
Envis kan man säga att jag är, och det är både bra och dåligt ibland. Jag ska knåpa lite på hur jag gör!! Tränar jag ikväll kan jag faktiskt ta lite längre sovmorgon imorgon med gott samvete istället för upp och träna! Så kör jag vilodag imorgon isåfall. hmm sovmorgon skulle kännas ganska bra..
 
HURSOM, ska tänka på detta! Imorgon ska jag iallfall övningsköra med mamma och fika, på kvällen blir det utgång med bästa frugan!

Kommentera här: