På starbucks och dricker latte!



Hej!!! Sitter på ett starbucks efter att ha varit till primark och köpt ett par bellerinaskor som jag kan ha på jobbet! Jobbat i mina klackar hela förra veckan och efter ett 8a timmarspass har man ganska ont i fötterna! Så att par platta skor var en bra investering för bara 5 pund! :) 
 
Idag är jag ledig som sagt och egentligen skulle jag vilja göra något mysigt men det är så tråkigt själv! Ester kommer ju hem först ikväll och de andra tjejerna i lägenheten antingen jobbar eller är i skolan så kan inte fråga de heller om de vill följa med på något! Tror jag kanske tar bussen hem och lämnar min påse och kanske tar en promenad i området där jag bor! Jude Law bor tydligen där i närheten så har jag tur kanske jag stöter på honom och det vorde ju inte helt dumt! ;) Bloggar kanske senare igen! pussar och kramar från london! 

Kommentera här: