Breakfasttime!

 
Hej på er!! Hoppas ni har en fin morgon i Sverige för här är grått och regnigt idag! Just nu håller vi på att duka fram frukost! Var precis nere till miniaffären precis under oss och köpte en liten mjölk och kaffe som var slut och vi hade glömt köpa!  Är iallfall så himla nervös, tog lång tid innan jag somna inatt för jag låg och tänkte på vad jag skulle säga på inervjun idag, och så läste jag lite på nätet om frågor och då blev jag ännu mer nervös! Jobbigt! Jag hoppas det verkligen inte är en jobbig eller lång inervju utan bara en enkel och att han istället berättar lite om tjänsten och om vad ens uppgift och position skulle vara om man fick jobbet! Ni vet ju hur nervös man är när man ska på en intervju i Sverige och nu plötsligt ska jag gå på intervju på engelska?? Åh fy!! Hursomhelst får jag tänka att även om det går bajs idag så är det jätte nyttigt at ha gått på en intervju iallfall! Tills nästa gång vet jag ju då hur det går till!!! Jag ska fan vara stolt över mig själv iallafall, punkt slut!
Ikväll är iallfall jag och julia uppskrivna på en lista på en stand up comedy i Shorditch som vi ska gå på! En kille som jobbar där har tjatat på julia så länge att hon ska komma och titta så då skrev hon först att vi inte var intresserade för vi orka inte betala! Men då svara han tillbaka att vi får gratis inträde men som krav att vi dömer först efteråt! Så då tänkte vi att vi går dit och ser hur det är och köper en öl och har trevligt ändå om inte annat!  Så det ska bli mysigt att belöna sig med ikväll hur det än går på mötet! 

Kommentera här: