I fantastiska London!!

 Hej alla fina!  Dålig upptadering nu under jul och ledigheten men nu när verkligenheten är tillbaka så ska jag försöka blogga bättre!! 
 Jag är i London nu! åkte hit i fredags med Julia och tanken är nu att jag ska försöka få tag i jobb här och bo här ett tag!! London är verkligen en stad jag tycker om så mycket så det ska bli spännande att prova det här och lära sig bättre engelska! Men jag ska inte stressa nu de här första veckorna utan nu ska jag må bra, njuta av londonlivet och göra massa roliga saker. Jobb ska jag söka samtidigt hela tiden men jag ska inte jobba ihjälp mig med det, det räcker gott och väl om jag söker några om dagen och sen hittar på något roligt. Det finns så mycket olika affärer här och caféer så hitta jobb blir nog inte ett problem. 
 Idag ska jag och julia åka till camden och mysa och titta runt, älskar att åka dit och gå på deras marknad. Något jag verkligen kommer göra ofta. Men först ska jag väcka Julia busen som ligger och sover och sen göra iordning frukost! Jag hör av mig snart igen! 
 
Massa och pussar och kramar från London!!!

Kommentera här: