Jobbintervju på torsdag!!!

 
Hej allesammans!!
Börjar mitt inlägg med att skriva att jag ligger nerbäddad i sängen då som jag börjar varenda inlägg med typ! haha Blir alltid att jag bloggar på kvällarna när jag krypit ner och då blir det alltid att jag skriver det eftersom det är de jag gjort! 
 
Iallfall har jag gått på Oxford Street idag för att söka jobb! Började med att gå in på Accessorize där de hade fullt med personal efter jul och behövde inga! Efter att ha fått ett nej på första gick jag lite nedsämd därifrån och försökte fundera ut var jag kunde söka härnäst när jag tog upp telefonen och såg att jag hade ett missat samtal och fått ett meddelande inpratat! Ringde genast upp för att kolla vem det var som ville nå mig och var lite förskräckt att det skulle vara en gubbe som vi träffa i helgen som ringt och pratat in, som hemskt gärna vill ta en drink med mig och Julia! Han är mycket äldre än min pappa så det är inget vi är sådär jätteintresserade av! Hursom lyssnade jag av meddelandet och det visade sig att det var managern från en smyckesbutik på Westfield igår, som jag lämna cv på, som ville att jag skulle ringa tillbaka! Så fort som attan letade jag upp ett Starbucks, köpte en latte ringde tillbaka!
Det visade sig att de ville att jag skulle komma på intervju för de tyckte jag verkade intressant så nu ska jag på min första engelska jobbintervju på torsdag!!!!
Ihhh Jag är verkligen jätte nervös men också pirrig! Jag bestämde mig direkt för att jag inte behövde gå runt och söka några jobb mer idag utan slappa av, flörta lite med söta killar och gick och kolla inne på victoria secret butiken med världens leende på läpparna hela eftermiddagen! Sen mötte jag upp Jullis som hade varit på ett jobbmöte och vi tog bussen hem och laga mat med tända ljus och tjejsnack! Idag har jag hela tiden intalat mig själv att vara så stolt för det är mig själv och ingen annan jag kan tacka att jag ska få gå på intervju! Jag vågade gå in där och prata med chefen trots att jag var supernervös och det var det ALLRA första butiken jag gått in och sökt jobb i här, och trots att jag tyckte min engelska sög och jag sa fel saker. Men något måste han ha sett! SÅ glad iallfall! ♥♥♥

Kommentera här: