resfeber

hej bloggen! jag har resfeber! åker ju till turkiet imorgon, tåget går klockan sju från resecentrum och ikväll ska jag åka till johanna och sova hos henne så vi tar oss dit tillsammans! jag är rätt nervös, glad och sådär konstig att jag inte vet vart jag ska ta vägen! kommer vara borta i tre veckor och jag vet inte alls om jag kommer kunna blogga under tiden. ska försöka få tag i en dator, vet iallfall att det finns på hotellet! snart kommer iallfall farmor och farfar hit med lite maränger och glass för att säga hejdå till mig, himla gulligt av dom! ♥

min packning, förutom sniff då!

1 Amanda:

skriven

hoppas att ni får det grymt bra! kommer sakna dig sjukt mycket <3 sola och bada riktigt mycket nu<3<3

2 Nilla:

skriven

Aww, kommer sakna er med! Lär nog tänka en hel del på er också! :) Kram! Love you! <3

3 Nilla:

skriven

Sv: Ok, det blir säkert skitroligt! :) Saknar er med! Julia är inlagd sedan i fredags, så lär nog ta ett tag att bli helt frisk för henne... :/ Men jag ska hälsa till henne från er när jag hälsar på henne i morgon! Tusen kramar ifrån regnet ;)

4 Nilla:

skriven

Uppdatera kvinna! ;)

Kommentera här: