fireflies

jaaaa, jag är äntligen klar med min uppsats. blev klar för en sådär halvtimme sen. känslan att hålla i uppsats som är klar och lägga den i ett plastfodral eller vad tusan man nu vill göra är underbar. man känner sig riktigt stolt och oerhört duktig! den ska lämnas in på torsdag så tar med den till skolan imorgon och lämnar den i skåpet. imorgon ska jag nämligen plugga till ett omvårdnadsprov jag missat, så det ska jag ha på torsdag. annars inga läxor, förutom engelska. men det orkar jag inte göra! nu får det vara nog med plugg!

btw mamma och pappa åker i väg imorgon och kommer inte hems förens på söndag, hela huset för mig själv resten av veckan. lyx! fast lite läskigt också, har sett så mycket skräckfilmer så jag lyckas alltid skrämma upp mig själv. men med tanke på att jag har haft hela huset för mig själv i två veckor så är det här ingenting. ska rättare sagt blir skönt. förmodlingen får jag lite besök av vänner som sover över! men nu vill jag ha en macka ♥


åh, tänk om man hade en lika stor hög med kläder och annat som denna tjej, då skulle jag vara lycklig ♥

Kommentera här: