christmas times

ojojoj vilken hejdundrande härlig jul, har fått många tusen klappar som jag älskar och massvis med pengar. Kan inte bli bättre! Vi firade ju julen hemma hos oss iår och senare på kvällen åkte jag och sov hos farmor&farfar som vi alltid gör på jul. Och jag är fortfarande här. Farmor frågade också om jag ville stanna kvar och sova över till imorgon och det kan jag ju inte säga nej till-man blir väldigt upp passad här. Så klart jag gör det. Imorgon senare ska nog förmodlingen mamma och jag åka in till stan lite och kolla mellandagsrean. De börjar ju idag!
nej, nu är det dags för lite fika. Sen vid två ska jag ner till hemköp och jobba där två timmar. Skönt att det inte är så länge.

1 Nilla:

skriven

Nee, de e klart! e allt bra? Hinner du träffas nått under lovet eller är du fullbokad?? :) kram

Kommentera här: