the smell of you in every single dream i dream


hej! har precis kommit tillbaka från tandläkaren, lagade ett hål. nu väntar jag bara på att den här jobbiga bedövningen ska skäppa så det slipper kännas som min överläpp är mount everest. är hungrig också hann inte äta mycket innan jag åkte. men vill inte äta förens den släppt som sagt, så klumpig som jag är skulle jag säkert bita sönder läppen utan att märka nåt. haha jaja, idag tänkte jag fixa lite saker och kanske baka något, sen måste jag städa lite snabbt i rummet här. imorgon kommer amanda hit och sover hos mig hela helgen. och jag kan säga att det kommer vara fullt hus här hemma. vi har ju vår italenska gäst här, och imorgon kommer det även några kompisar till mamma&pappa som ska sova här fredag till lördag + att amanda är här. dock kommer vi inte märka av så mycket eftersom vi kommer vara borta en del. skönt! nej vet nu vad, jag ska kolla lite på heroes medans jag väntar på att bedövningen ska försvinna.

Kommentera här: