hej kära vänner

Galaxy^^ | via Facebook
 
Hej! Tänkte bara skriva att jag lever till alla er stackars människor som trycker er in på min blogg hela
tiden utan att jag upptaderar! Jag vet att jag är dålig på att blogga och jag har nog perioder när jag bloggar
massa och när jag inte bloggar alls! Sommarmånaderna är ALLTID perioder när jag inte bloggar!
Sen börjar jag alltid till hösten och vintern igen. Men å andra sidan så är bloggen egentligen mest till för
mig själv så det är heller inte meningen att det ska vara en blogg som jag skriver i precis hela tiden. Men hursomhelst, det är väl iallfall dags att börja nu då. ♥
 
Hursomhelt kan jag upptadera er lite att jag nu bor istan, i en 5a som jag delar med tre andra polare!
Och jag kan verkligen inte beskriva den känslan hur skönt det är att bo i Linköping och äntligen flyttat hemifrån. Misstolka mig inte, jag älskar mina familj, men man måste ju slita sig loss. Stå på egna ben, som jag alltid älskat att göra! Så det känns fruktansvärt bra i hjärtat!
Så det blir det nu ett par månder innan jag ger mig ut på ett alldeles eget äventyr i världen. För det ska jag. Det har jag lovat mig själv.
Och jag ska sluta bara prata om mina drömmar, det är faktiskt dags att uppfylla
dom nu också.

Kommentera här: