Fortfarande i sängen!!

 
Hej min älsklingar! Ligger i sängen fortfarande! Sov länge idag utan att ställa klockan och det var hur skönt som helst!!! Idag ska jag mysa med amanda och se en film hemma hos henne!
Är ju sjukskriven för foten så jag har sååå himla tråkigt! Igår sov jag hemma hos mina föräldrar och jag höll på att typ dö av tråkighet för har typ sett på film ensam i två dagar nu! Så ikväll ska jag hem till henne och mysa lite istället! hihih
 
Föressten måste jag ju berätta hur gulligt det var igår när jag på kvällen var själv hemma och det ringer på dörren! Och vilka står där? Jo, Amanda, Alex och Omar med blommor och choklad!!!!!!! Jag vart så himla rörd och
glad! Hade tagit sig ändå ut till ljung också!! En sån handling kan få en att känna sig så himla bra och glad.
Jag har verkligen världens finaste vänner! Det behöver inte vara något stort, bara att man vet någon tänker på en.
Så tack snälla snälla ni! Jag uppskatta det verkligen och är så glad att jag har er tre! ♥

Kommentera här: