lovely friday


Hej mina raringar! Nyss ätit frukost och julia har åkt iväg till annie för att fixa sig inför en photoshoot! Jag åker in senare och är med på fotograferingen för det är så himla kul att titta på och som sällis och stöttpelare! Men hon ska plåtas först bid 2-3tiden så därför kunde jag lika gärna komma då och mysa hemma en stund nu först Vill att amanda ska sluta jobbet också så jag kan skypa lite med henne! <33 Inervjun igår iallfall! Det kändes bra och vi skratta och jag svara på alla frågorna och det flöt verkligen på bra! Jag hoppas jag får jobbet för personalen var så himla gulliga och det kändes verkligen som det skulle vara mysigt att jobba där! Men vi får se, han skulle höra av sig! Håller tummarna! Efter intervjun åkte ju jag och jullis iallafall iväg på en stand up comedy, det var sådär! Visst vi skartta några gånger, men ibland var det svårt att fatta eftersom det var på engelska såklart! Men vi hade mysigt och köpte öl och prata! Men det var abssolut värt att gå dit!!! Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig! Londonpussar från mig! ♥ 

Kommentera här: