Primrose Hill!!

 
 Hej mina älsklingar! 
Julia och jag har precis ätit fiskpinnar med potatis, dillsås och avokado och fetaostsallad till! Så med gottis!!! Jag är verkligen så glad att det finns fiskpinnar här i London för det har varit något jag verkligen saknat annars!  Fiskpinnar tycker jag är så jäkla gott och lättlagat så det äter jag så ofta!! Dessutom kostar ett paket på Iceland bara 10 kronor, så det är ju knappt några pengar alls! Toppen!! Idag har jag annars besökt banken och på torsdag ska jag gå på möte om att öppna konto där, skulle ringt om färäkringsnummer också, men glömde det så det måste jag göra imorgon!  Idag har vi också varit och gått i Primrose Park, där Londons högsta punkt ligger! Jätte fint och mysigt med utsikten, där ska jag träna massor och när det blir lite varmare ska jag också jogga dit med en bok och sätta mig och läsa i solen!  Efter det promenerade vi till camden och tog sedan bussen därirfrån och hem!! Mysig dag! ♥

Kommentera här: